loading...

utorak, 17. studenoga 2020.

"Pitaj TVOG DRUGA kako je prošao!" Tomović PRETIO Tomi PRIVATNIM SNIMKOM! Nastala OPŠTA POMETNJA! (VIDEO)

 


Ermina Pašović dobila je takođe srednji budžet:

Zasmetala mi je ona situacija sa Milicom, iako ti nisam rekao. Takođe nije bilo potrebe da u svađi pominješ Nadeždu - zamerio joj je Toma.

Lepi Mića i Tomović dobijaju mali budžet. Mi kažemo jedan drugom šta mislimo i nastavimo dalje. Pogodilo me je kada si mi rekao da ćeš videti moje dete i dati mu 14 maraka. Ja te nikada nisam zvao zbog novca. Za Tomovića ne znam šta bih rekao... Ne volim njegov rijaliti, to mi je f*karski. Rekao si mi da si me tražio po Beogradu - rekao je Toma.
Izvinjavam se javno ako sam ti to rekao! - rekao je Mića.

Nisam tražio tebe, nego tog tvog prijatelja, Pavla. Pokazaću ti snimak kako je prošao! Okačio bih taj snimak vrlo rado! - vikao je Tomović.
Istina je to što Tomović priča! - složio se Đedović.
Ja tebe u životu nisam tražio. A tog tvog druga ću opet naći! Samo sam njega i Čolaka tražio i našao ih! - rekao je Tomović.

U video - prilogu pogledajte detaljnije kako preti


 

Nema komentara:

Objavi komentar